Monday, December 22, 2008

Merry Christmas!

I hope you all have a great holiday this coming week. Hopefully you have some time off from work/school and are able to spend some time with family and friends. Remember the true meaning of the season and try to avoid getting caught up in the commercialization of the holiday. Of course if you want to be commercialized, well who I am I to stop you? In fact let me even suggest something that you can spend your money on. Shipping to finer comic book shops everywhere this week are both parts of the Invincible/Wolf-Man crossover. Invincible 57 actually continues the story from Wolf-Man 10, and leads right into Wolf-Man 11. Lots of cool stuff. I got to draw Invincible which was fun. And Ryan Ottley draws a great Wolf-Man. So check it out.

8 comments:

Peter Alger said...

This is a great couple of comics to end the year on!!
Merry Christmas J

drawmein said...

Thank you for everything dude! Have a Merry Christmas Jason.

Jon T said...

Have a good Christmas. I'll be sure to pick these two up.

Anonymous said...

I just managed to pick up both issues, and the crossover was a really fun read, it was grand to see more of the Elder too, if only for a little bit.

One thing I'll note though, Ottley's interpretation of Wolf-man did seem to have a bit of an influence on you in the second part, but of the two I definitely prefer your Wolf-man, and how you've been visualising him up til now. I think you've always done a great job of bringing life and emotion to Gary's bestial form, which I imagine must be quite tricky at times!

That said, I hope you had a great Christmas, Jason!

Adam said...

VagrantWulf, I think what you're seeing is the difference Cliff Rathburn's inks have made on Jason's pencils. Cliff's stuff is definitely closer to Ottley's than Jason's, after all.

And actually, Jason -- this is what I came to ask about. I loved the issue; I especially enjoyed your renditions of Cecil and Immortal -- but I hope Cliff Rathburn isn't staying on as permanent inker, because the results were just not as good as when you ink your own stuff. He buried nearly all of your fat lines and sharp edges. While the end result is definitely cool (make no mistake, I'm a fan of Cliff's work) -- it's just not the same. I LOVE your artwork and it is the primary reason I make sure to get Wolf-Man issues the day they are released (something I don't do with most books).

Anyway, the issue was still awesome, but I do think your work shines more when you're doing the inks.

Happy holidays!

Jason Howard said...

Hey thanks guys! Yeah Cliff, only inked this issue. We under a bit of a time crunch and he really helped us out, also Robert thought it might be cool to see how Cliffs inks looked on me. Issue 12 was back to me inking. Pretty soon I post some of my pencil pages for issue 11.

Anonymous said...

Jason, I can't say enough good things about the crossover between you and Ryan.

I know I'm always coming in here and kissing your ass but I wouldn't be doing it if there wasn't a damn good reason for it.

#11 was one of those reasons.
it's been a long time since a comic book made me feel like a kid again so anxious to turn the page and find out what happens next but this really was fantastic.

As far as firsts goes (and this is the first genuinely big team up between Wolfie and Mark), you guys delivered and Jason has definitely shown he's improving every issue, if you haven't noticed it before, you definitely while reading this one.

Unknown said...

Xu hướng thiết kế bao bì trong năm 2016

Ngày nay việc thiết kế bao bì sản phẩm càng được chú trọng không những có vai trò bảo vệ sản phảm mà còn là một trong nhũng hình thức quảng bá sản phẩm tại boọ nhận diện thương hiệu tốt nhất phân biệt các sản phẩm khác. Cho nên các dịch vụ thiết kế bao bì chuyên nghiệp có vai trò quan trọng ấy giúp doanh nghiệp tạo cho mình mẫu bao bì sản phẩm hiệu quả.
Để tìm hiểu rõ hơn những 5 xu hướng nổi bật sẽ hứa hẹn làm mưa làm gió trong năm 2016 ở chính khả năng kết nối và tương tác nổi bật trong thiết kế hãy cùng memilus theo dõi ngay bài viết dưới đây. Chắc chắn đây sẽ là những xu hướng tuyệt vời để bạn tham khảo và bắt đầu cho một năm sáng tạo đầy bất ngờ và thú vị.
1. Tối giản trong các thương hiệu cao cấp
Xu hướng thiết kế tối giản đang ngày càng phát triển và được ứng dụng rộng rãi trong các thiết kế có tính thương mại. Năm 2015 là năm mà sự tối giản trong thiết kế rất được ưa chuộng và lên ngôi trong mọi linh vực thiết kế từ bìa sách, web hay áp phích quảng cáo... Nhất là thông qua cuốn sách nghệ thuật đang rất được bán chạy của tác giả Marie Kondo có tên Tiếng Anh là The Life-Changing Magic of Tidying Up. Mọi người dường như thấy được sự tối giản trong nghệ thuật là rất cần thiết và làm tăng sự tinh tế hơn cho các thiết kế, sự đơn giản thường trường tồn với thời gian hơn là so với những thiết kế quá cầu kỳ bởi nó khiến mọi thứ trở nên đơn giản và sạch sẽ hơn về thẩm mỹ. Nổi bật nhất có thể kể đến thiết kế bao bì chiếc ly màu đỏ của Starbucks vô cùng tinh tế và hiện đại, hơn nữa lại không kém phần nổi bật và rất thích hợp với chủ đề - đây có thể coi là ví dụ nổi tiếng nhất của thiết kế tối giản trong năm 2015 vừa qua.
>.>Bạn có thể tham khảo thêm một số mẫu thiết kế báo cáo thường niên chuyên nghiệp do công ty memilus thiết kế. Được nhiều khách hàng tin dùng và chọn lựa.
Nhìn lướt qua kẹo trong cửa hàng rau quả lối đi, và bạn có thể nhìn thấy thanh Snickers dán nhãn "điên rồ" hoặc "kích thích". Các chiến quảng cáo của họ còn thú vị đến mức, trên các phương tiện trực tuyến họ cho phép mọi người chọn phiên bản của mình về cách họ phản ứng khi đang đói.
Thiết kế bao bì tương tác có khả năng sẽ tiếp tục phát triển trong những năm tới. Một vài công ty đã tạo ra những vận động tương tác khá trục trặc và có phần sai hướng (Như một vài mục gây ra sự lúng túng trong chiến dịch tương tác cá nhân của Nutella), và việc tìm kiếm những cách thức mới để tiếp cận với cá nhân các khách hàng vẫn là điều cần phải thay đổi nhiều trong thời gian tới. Về mặt thiết kế, điều này có nghĩa là nhiều tên hay khẩu hiệu chiến dịch với các lời mời để chia sẻ trên phương tiện truyền thông xã hội sẽ ngày một quan trọng và sẽ xuất hiện ngày một nhiều hơn. Doanh nghiệp có thể tìm kiếm logo năng động hơn để khách hàng có thể lựa chọn và tạo ra sự tương tác linh hoạt nhất.
Nếu có nhu cầu hãy liên hệ ngay với chúng tôi để được tư vấn và chọn phương án thiết kế tốt nhất. Chúng chuyên nhận thiết kế nhận diện thương hiệu cho công ty hay cá nhân với đội ngũ nhân viên tốt nhất nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực. Không những thế chúng tôi còn nhận thiết kế logo công ty chuyên nghiệp đối với công ty doanh nghiệp hay cửa hàng. Chúng tôi hy vọng được hợp tác với khách hàng và sẽ đem đến những thông tin và sản phẩm tốt nhất đến quý khách.